اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۸۹۱۷۴

واکنش مدیرعامل سپاهان به انتقال قرضی حاج صفی به زردپوشان اصفهانی

واکنش مدیرعامل سپاهان به انتقال قرضی حاج صفی به زردپوشان اصفهانی
مسعود تابش مدیرعامل باشگاه سپاهان بابت انتقال قرضی حاج صفی به این تیم واکنش نشان داد.
۲۱:۰۰ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۷
وانانیوز|

 رسانه های یونانی امروز اعلام کردند که حاج صفی طی روز های آینده از المپیاکوس یونان به صورت قرضی راهی  سپاهان اصفهان  می شود تا بله مدت یک سال در این تیم بازی کند.

 

مسعود تابش مدیرعامل باشگاه سپاهان درباره این مطلب در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: ما مشغول مذاکره با احسان حاج صفی هستیم و به امید خدا  در روزهای آینده با این بازیکن به توافق نهایی می رسیم و او را به خدمت می گیریم. 

 

او ادامه داد: انتقال قرضی یا دائمی حاج صفی به تیم سپاهان هنوز مشخص نشده است اما باشگاه و این بازیکن علاقمند به توافق با دیگر هستند. ما هر روز با حاج صفی در تماس هستیم و همه تلاش خود را برای انتقال این بازیکن به سپاهان می کنیم. 

 

تابش درباره پیشنهاد نجومی باشگاه تراکتورسازی به حاج صفی گفت: من از پیشنهاد تیم تراکتورسازی به این بازیکن خبر ندارم اما حاج صفی تمایل دارد در سپاهان فوتبالش را ادامه بدهد و ما هم پیگیر انتقالش به تیم خود هستیم. 

 

مدیرعامل باشگاه سپاهان در پایان خاطر نشان کرد: احسان فرزند باشگاه سپاهان است و چند سال در این تیم حضور داشته است و  مقدمات حضور این بازیکن را در تیم خود فراهم می کنیم تا مشکلی به وجود نیاید.

 

 

451

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین